Wednesday, November 18, 2009

da kurus pon gi gym gak?




ye. aku pegi gym . saje bosan2. xkacau kau kan?
tapi badan aku xdela macam fahrin ahmad, remy ishak (nur kasih,wahaha) or tayler laudner (twilight). xknal, pegi google sekarang.

tujuan post ni bukannye nak poyo ke ape. tapi saje nak kongsi reaksi2 the people around me bile aku cakap "aku nak pegi gym ni"/"aku pegi gym td"/ "aku akan ke gym"/"jom pegi gym"....bla3... u get my point.

-watpe gi gym?
-da kurus pon gi gym gak?
-damn tak ajak
-ko ni nak jadi body builder ke mohd ikram?
-buang masa la kau. jom wayang

ni aku nak cakap sikit. kat depan pintu gym tu, takde cakap pon
"The Gym is for Fatties only"
"The Gym is for Body Builders only."
"gym ni untuk orang2 hensem je ye dik"

so aku rase sume orang bleh masuk
lagipon, bukannye aku pegi semata2 berangan nak badan best je.
bleh lepas tension kot. sori la, aku x hisap ganja, dadah.
so pegi gym pun da cukup. ala, macam bersukan la. hilang stress dow.

ha, satu lagi, kaum hawa PON boleh pergi ye.
pergi ye.


syoknye kalau gym selalu kosong macam ni.


3 comments:

  1. satu jek.... demn x ajak!! ahahahaha...
    wwhoaa.... aku ensem,kne g gym doww... amacam??

    ReplyDelete
  2. gi gym sebab nak stamina mantop :D

    ReplyDelete