Friday, November 27, 2009

bulan baru da keluar

post ketiga baru. ye, orang lain da berpuluh-puluh, beratus-ratus. aku lambat. baru tergerak hati nak tulis blog sendiri.kalau takde pembaca pon, tak apalah. sekurang-kurangnye kalau aku da tak ada di dunia yang fana ni nanti, boleh la korang tengok2 ape yang aku penah tulis kat sini. tak nak pon takpe.

weh, aku tension weh kat pc aku sebab sampai skarang, xleh nak online.
camni cite die.modem streamyx wifi ada kat bawah.groundfloor. aku punya pc memang xde wifi. so aku ada la beli benda ape ntah name dia,bentuk cam pendrive, yang membolehkan pc aku berwifi.. aku pakai benda ni da dekat setahun da (kot),sampai la minggu lepas. tamatlah riwayat benda ape ntah name dia,bentuk cam pendrive,yang membolehkan pc aku berwifi tu. tak tahu kenape,macam mana. lampu dia da tak blinking da.tapi aku rase sebab aku jarang off pc aku. seminggu sekali pon susah.2 minggu sekali kot.maybe benda yg cam pendrive tu overheat kot..
kesian die.mati kepanasan. ni aku pakai laptop kakak aku.

nak sambungkan wayar internet dekat modem tu (old-fashioned way), boleh je.tu pon kalau wayar internet aku 100meter panjang la.

bosan jugak ye takde intenet semenjak dua menjak ni.
tak tau nak wat ape, aku layan je semua movie yang ada kat tv ni.rupanya banyak movie best yang aku tak penah tengok lagi. men of honour, what happens in vegas, u turn. banyak agi, malas tulis semua. the women pon aku layan. da bosan, wat camne. ha, cerita kat wayang pon semua aku da tengok. tapi movie2 yg showing kat alamanda je la.

talking pasal wayang, tadi baru je tengok cite new moon. best2. pegi la tengok. tak payah la kate cite tu for girls only la, jiwang karat la, sampah la ke ape la. xpayah nak buat2 tough or macho. hahahaha. pegi je tengok. worth your money. kalau tak tengok lagi twilight, tengok twilight dulu. jangan gopoh.jom pegi tengok ninja assassin lak pas semayang raya japgi! hahaha.. kidding.

da la tu ikram. jom tido.


-rindu kawan2 yang sedang syok bercuti di kampung masing2.
-rindu gak kat mama baba yg kat Mekah sekarang.

4 comments:

  1. kasi "potong" laa...
    ahahahaha...


    btw,rindu kt mung gak...

    ReplyDelete
  2. hahaha beli la laptop sendiri
    tak pun beli la wireless pendrive yang new punya weh

    kesian dia

    ada orang cakap new moon busan.

    aku dah tengok twilight

    ReplyDelete
  3. aik bila masa plak g tgk new moon ni?

    ReplyDelete